Lituanistika mokykloje
  • NAUJIENOS
  • AKTUALIJOS
  • MOKYMAS
    • Bendra informacija
    • Pradinis ugdymas
    • Pagrindinis ugdymas
    • Vidurinis ugdymas
    • Vaizdo pamokos
  • EGZAMINAI
    • Brandos egzaminai (BE)
      • BE informacija
      • BE programos
      • BE įskaitos
      • BE užduotys
      • BE vykdymo instrukcijos
      • BE vertinimas
    • Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimas (PUPP)
      • PUPP informacija
      • PUPP programos
      • PUPP kalbėjimo potemės
      • PUPP užduotys
      • PUPP vykdymo instrukcijos
  • VERTINIMAS
  • TYRIMAI
    • Nacionaliniai tyrimai
    • Tarptautiniai tyrimai
  • KVALIFIKACIJA
    • Dokumentai
    • Renginiai
    • Atestacija
    • Tobulinimo institucijos
    • Tobulinimo programos
    • Projektai
  • UŽSIENIO LIETUVIAMS
    • Bendra informacija
    • Išteklių bankas
    • Kolega kolegai
    • Veiklos atspindžiai
  • Idėjos
  • Konferencijos
  • Olimpiados ir konkursai
  • Asociacijos
  • Galerija
  • Nuorodos
  • Renginiai
  • Kontaktai

Moksleivių pažangos ir pasiekimų vertinimas

Parašė admin 2014 m. sausio 29 d.
  • Moksleivių pažangos ir pasiekimų vertinimo samprata. Patvirtinta Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministro 2004 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. ISAK-256.
  • Vertinimas ugdymo procese (knyga mokytojui, projekto „Vertinimas ugdymo procese“patirtis, 1-75 psl., 76-152 psl., 153-185 psl., 186-239 psl., 240-300 psl.)
  • Nacionaliniai moksleivių pasiekimų tyrimai.

[UPC informacija]

 

Kategorijos: Vertinimas

Paieška svetainėje

Tinkamas žodis, pasakytas tinkamu laiku, gali pakeisti gyvenimą.

Joyce Meyer

logotipas

emokykla

UPC logo

nec_logo

mokykla2013s

itc_logo

 

chrestomatija

etnine1

etnine2

etnine3

mokytojotv

veb

Lituanistika mokykloje
© 2025 Ugdymo plėtotės centras