Lituanistika mokykloje
  • NAUJIENOS
  • AKTUALIJOS
  • MOKYMAS
    • Bendra informacija
    • Pradinis ugdymas
    • Pagrindinis ugdymas
    • Vidurinis ugdymas
    • Vaizdo pamokos
  • EGZAMINAI
    • Brandos egzaminai (BE)
      • BE informacija
      • BE programos
      • BE įskaitos
      • BE užduotys
      • BE vykdymo instrukcijos
      • BE vertinimas
    • Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimas (PUPP)
      • PUPP informacija
      • PUPP programos
      • PUPP kalbėjimo potemės
      • PUPP užduotys
      • PUPP vykdymo instrukcijos
  • VERTINIMAS
  • TYRIMAI
    • Nacionaliniai tyrimai
    • Tarptautiniai tyrimai
  • KVALIFIKACIJA
    • Dokumentai
    • Renginiai
    • Atestacija
    • Tobulinimo institucijos
    • Tobulinimo programos
    • Projektai
  • UŽSIENIO LIETUVIAMS
    • Bendra informacija
    • Išteklių bankas
    • Kolega kolegai
    • Veiklos atspindžiai
  • Idėjos
  • Konferencijos
  • Olimpiados ir konkursai
  • Asociacijos
  • Galerija
  • Nuorodos
  • Renginiai
  • Kontaktai

Moksleivių pažangos ir pasiekimų vertinimas

Parašė admin 2014 m. sausio 29 d.
  • Moksleivių pažangos ir pasiekimų vertinimo samprata. Patvirtinta Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministro 2004 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. ISAK-256.
  • Vertinimas ugdymo procese (knyga mokytojui, projekto „Vertinimas ugdymo procese“patirtis, 1-75 psl., 76-152 psl., 153-185 psl., 186-239 psl., 240-300 psl.)
  • Nacionaliniai moksleivių pasiekimų tyrimai.

[UPC informacija]

 

Kategorijos: Vertinimas

Paieška svetainėje

Į kalbos, tarmės, net menkiausios šnektelės išnykimą žiūrėtina kaip į didelę nelaimę (kartais gal ir neišvengiamą, bet dėl to tik dar didesnę), skurdinančią ne tik tos vietos žmones, bet ir visą tautą, gal net žmoniją.

Aleksas Girdenis

logotipas

emokykla

UPC logo

nec_logo

mokykla2013s

itc_logo

 

chrestomatija

etnine1

etnine2

etnine3

mokytojotv

veb

Lituanistika mokykloje
© 2022 Ugdymo plėtotės centras